A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban. A webes áruházunk használatával Ön jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információk a cookie-ról.
TŐCSAVAR ÉS ANYA KÉSZLET BESZÍVÓÉS KIPUFOGÓKÖNYÖKHÖZ 100 DB-OS BGS 74293
használható a beszívó- és kipufogókönyök törött vagy kopott tőcsavarjainak javítására és cseréjére.
A csavarok és anyák a motor élettartama alatt több ezer hőcikluson mennek keresztül, és gyakran előfordul, hogy a csavarok letörnek a fej, a könyök és a csavarok állandó tágulása és összehúzódása miatt, ahogy a motor felmelegszik, majd lehűl.
M8 és M10 csavarokat tartalmaz a leggyakoribb hosszúságokban
Szállítási terjedelem:
5 tőcsavar M10 x 1,5 / hossz: 38 mm / menethossz (A): 10 mm / menethossz (B): 20 mm
5 tőcsavar M10 x 1,5 / hossz: 40 mm / menethossz (A): 11 mm / menethossz (B): 20 mm
5 tőcsavar M10 x 1,5 / hossz: 54 mm / menethossz (A): 11 mm / menethossz (B): 32 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 35 mm / menethossz (A): 9 mm / menethossz (B): 21 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 35 mm / menethossz (A): 9 mm / menethossz (B): 15 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 37 mm / menethossz (A): 10 mm / menethossz (B): 20 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 41 mm / menethossz (A): 16 mm / menethossz (B): 16 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 42 mm / menethossz (A): 11 mm / menethossz (B): 22 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 43 mm / menethossz (A): 17 mm / menethossz (B): 17 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 45 mm / menethossz (A): 10 mm / menethossz (B): 25 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 47 mm / menethossz (A): 15 mm / menethossz (B): 24 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 47 mm / menethossz (A): 10 mm / menethossz (B): 25 mm
10 acélanya, rézbevonatú M8 / 13 mm, hatlapfejű
10 acélanya, rézbevonatú M10 / 14 mm, hatlapfejű
10 rézanya, M8 / 13 mm, hatlapfejű
10 rézanya, M10 / 17 mm, hatlapfejű
Tőcsavar szakítószilárdsága: 4.8
Tőcsavar anyaga: szerszámacél (Q235)
Anya anyaga: sárgaréz
használható a beszívó- és kipufogókönyök törött vagy kopott tőcsavarjainak javítására és cseréjére.
A csavarok és anyák a motor élettartama alatt több ezer hőcikluson mennek keresztül, és gyakran előfordul, hogy a csavarok letörnek a fej, a könyök és a csavarok állandó tágulása és összehúzódása miatt, ahogy a motor felmelegszik, majd lehűl.
használható a beszívó- és kipufogókönyök törött vagy kopott tőcsavarjainak javítására és cseréjére.
A csavarok és anyák a motor élettartama alatt több ezer hőcikluson mennek keresztül, és gyakran előfordul, hogy a csavarok letörnek a fej, a könyök és a csavarok állandó tágulása és összehúzódása miatt, ahogy a motor felmelegszik, majd lehűl.
M8 és M10 csavarokat tartalmaz a leggyakoribb hosszúságokban
Szállítási terjedelem:
5 tőcsavar M10 x 1,5 / hossz: 38 mm / menethossz (A): 10 mm / menethossz (B): 20 mm
5 tőcsavar M10 x 1,5 / hossz: 40 mm / menethossz (A): 11 mm / menethossz (B): 20 mm
5 tőcsavar M10 x 1,5 / hossz: 54 mm / menethossz (A): 11 mm / menethossz (B): 32 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 35 mm / menethossz (A): 9 mm / menethossz (B): 21 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 35 mm / menethossz (A): 9 mm / menethossz (B): 15 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 37 mm / menethossz (A): 10 mm / menethossz (B): 20 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 41 mm / menethossz (A): 16 mm / menethossz (B): 16 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 42 mm / menethossz (A): 11 mm / menethossz (B): 22 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 43 mm / menethossz (A): 17 mm / menethossz (B): 17 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 45 mm / menethossz (A): 10 mm / menethossz (B): 25 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 47 mm / menethossz (A): 15 mm / menethossz (B): 24 mm
5 tőcsavar M8 x 1,25 / hossz: 47 mm / menethossz (A): 10 mm / menethossz (B): 25 mm
10 acélanya, rézbevonatú M8 / 13 mm, hatlapfejű
10 acélanya, rézbevonatú M10 / 14 mm, hatlapfejű
10 rézanya, M8 / 13 mm, hatlapfejű
10 rézanya, M10 / 17 mm, hatlapfejű
Tőcsavar szakítószilárdsága: 4.8
Tőcsavar anyaga: szerszámacél (Q235)
Anya anyaga: sárgaréz
használható a beszívó- és kipufogókönyök törött vagy kopott tőcsavarjainak javítására és cseréjére.
A csavarok és anyák a motor élettartama alatt több ezer hőcikluson mennek keresztül, és gyakran előfordul, hogy a csavarok letörnek a fej, a könyök és a csavarok állandó tágulása és összehúzódása miatt, ahogy a motor felmelegszik, majd lehűl.